House of Night Series – Awakened megérkezett


Végre a sok szerencsétlenség közepette egy jó dolog is történt mostanság.. Jó??? Dehogy, ez valami eszméletlen öröm számomra (már csak a nyerés gondolata is 😛 ).

Hogy miről is beszélek??? Hát a legutóbbi P.C. Cast & Kristin Cast könyvéről, az Awakened (Éjszaka házasorozat) -ről.Azért legalább erre jó a fészbuk.

Szóval az történt az én kis életem ezen szakaszán, hogy a köny hivatalos Facebook oldalán megjelent egy bejegyzés (tombola), ami arról szólt, hogy aki E-mailezik a tulajdonosnak ezzel kapcsolatban és leírja neki, amire ő kért (ki a kedvenc karaktered és miért?) azok között kisorsol 1-1 szerencsést( 1 USA -1 International), aki ingyen megkapja a könyvet. Nohát többse kellett nekem, azonnal dobtam neki egy levelet, a megfelelő tartalommal és vártam. 1 nap mulva jött is a válasz e-mail, miszerint én vagyok az az 1 szerencsés (Inter) az 1000valahány közül, aki megnyerte.

Miután kellően megünnepeltem etz a kis ‘győzelmet’ 2 napomba telt mire elolvastam (de csak mert nem siettem vele). Most pedig ott áll a szekrényen, mint aki jólvégezte dógát… 🙂

Egy szó , mint 100 Köszönöm LONDON! … jah az egy másik film… Köszi Ellen 🙂

Reklámok

~ Szerző: andie - 2011. január 14. péntek.

Egy hozzászólás to “House of Night Series – Awakened megérkezett”

  1. Csalás használtad a Vámpír elmetrükköt, hogy te nyerj 😛

Vélemény, hozzászólás?

 
