Lineage || Karrier


Körül – belül úgy 2 éve kezdtem az MMo-s pályafutásomat. A Lineage 2 volt az első ilyen játék, amit kipróbáltam.

Minthogy minden kezdet nehéz, engem már arról is nehezen győztek meg, hogy leszedjem és kipróbáljam.
Sosem voltam egy nagy gémer, egészen addig kb csak az ET (Enemy Territory) volt fent a gépen, de erről majd egy másik bejegyzésben mesélek.

Szóval, miután könyörögve (nem túlzok) rávettek, hogy leszedjem eme Idegölő, pöcsölős játékot, telepítésnél jött is az újabb probléma.Emberek.. úgy jó pár ora után azthittem felkötöm magam, mire végez a frissítéssel (kb 1 nap volt). Node másnap éjjel végzett is, úgyhogy egyből rá is cuppantam a kielégíthetetlen kiváncsiságtól hajtva, hogy mégis mi az öreganyám térdekalácsára kellett ennyit várnom.

Abban a pillanatban csak az az ember volt elérhető, aki fel rakatta velem, hát be is invitáltam a játékba hogy segítsen már.

Mint utólag kiderült ez nagy hiba volt, ugyanis ős icsak 1 hónapja kezdte és fogalma sincs kb semmiről a saját kasztján kívül (de még arról sem nagyon) így hát megvetette velem a felesleges ruhákat/fegyvereket. Ezután a kis malőr után a kis csapatunk (clanunk) feje vezetett be a játék rejtelmeibe. Bizony ám, volt egy 7 fős csapatunk, akikkel együtt vívtuk meg a csatáinkat, melyek hol sikeresen, hol pedig elég siralmasan végződtek.

Egyáltalán nem bántam meg, hogy leszedtem és kipróbáltam, elsősorban az emberek miatt, akiket ezáltal megismertem, másodsorban pedig, mert nagyon jó kis game, márha persze olyan Mazochista vagy, hogy órákon/napokon keresztül ugyanazt az ellenséget szúrkálod , mint egy fél őrült. Nos én szerettem, inkább azt mint felveszek 200 questet és rohanglok és el kell mondjam, hogy ehhez teljesen őrültnek kell lenned.

Hogy mi tetszik benne? Talán a csapatmunka, hogy segítünk egymásnak, együtt egy 6 fős csoporttal próbálunk valamit kezdeni magunkkal, összetartunk jóban rosszban. Ugyanakkor szeretem a játék egyszerűségét, márhalehet ezt annak mondani, de a vetélytársaihoz képest szerintem sokkal egyszerűbb. Ja és igen, imádom a PVP-t (Player vs Playert) Mindig, minden körülmények között! Bárhol, bármikor, bárki ellen kiállok és nem érdekel élek-e avagy halok. Na persze azért jobban csípem ha én rúgom szét a seggüket, nem pedig fordítva.

Hamár PVP-ről esett szó, mániámmá vált az utóbbi időben a TVT (Team vs. Team ) is. Technikai okok miatt ugyan most nem tudok részt venni benne (Mert a hülye gépemnek nem elég a memóriája ahoz, hogy a hülye freya-t és a több száz emberrel teli helyeket elbírja, ami ráadásul pont a főváros, és mivel hát minden út Giranba vezet, csak annyit mondok.. IT SUCKS! ). Mivel közel 2 év után kis csapatunk felbomlott, így most egyedül vagyok, mint a kis újjam, rohangálok a világban céltalanul, és csorgatom a nyálamat a level 80-84es rucik , fegyók után. Ezzel kapcsolatban muszáj felhoznom saját szerencsétlenkedésemet, ami igazából a türelmetlenségemnek is betudható. Ez pedig az, hogy 2 év alatt sosem volt 90M Adenánál több a kis battyúmban. Nem az a piacos kofa típus vagyok.Az évek/hónapok során kb mindent karaktert kezdtem faj/kaszt -tól függetlenül szinte mindent kipróbáltam.
Egyrészt a kíváncsiságtól vezérelve, másrészt pedig, mert krónikus karakter kreálásban szenvedek.Az igazi ‘komoly’ L2-s pályafutásom egy ideje már véget ért, de ha épp olyan kedvem van, vagy találok hozzá megfelelő játszópajtást, akkor szívesen bemegyek és szétrúgok egy-két gonosz teremtmény méggonoszabb seggét. 

Szerverek, ahol játszom:

  • Nighfall 3x (Magyar, már nem megy)
  • MysticWorld 100x (Magyar, néha kikapcsolódásból) weboldal
  • Cerberus 7x (Internacionále) weboldal
  • Reunion 5x (Magyar, saját szerver, főként itt mozgok) weboldal

Screenshotok a játékból


Még több kép

~ Szerző: andie - 2011. január 12. szerda.

6 hozzászólás to “Lineage || Karrier”

  1. pfuj l2

  2. A klán feje én lennék. 😀 Kezdetben csak játszani akartam haverokkal helyette függő kockákat neveltem muhahahaha… 😀

Vélemény, hozzászólás?

 
