A nagy 2010-es Guild Wars Wintersday rajz verseny


Egy Razer Carcharias gaming headset (Top Winners (3 awarded)) vagy egy Razer Abyssus gaming mouse(Winners (7 awarded)) ?

De a nagyobb kérdés, hogy egyáltalán elérem e a TOP10-et.
Avagy esetleg csak a további 10 díjazottként én is kapok egy ingame itemet. (annak örülnék a legjobban, hisz nincs is meg a gém..)

Nah de térjünk vissza, hogy mi is vitt rá engem erre, mikor nem is játszok magával az említett játékkal.
Nem rég Halloweenkor is meghirdettek egy ugyanilyen versenyt, amire baráti biztatással el is kezdtem szépen egy pikcsört, ám az nem lett éppen hosszú életű. Akkor eldöntöttük, hogy a téli versenyre benevezek, megint csak egy képpel.  Úgy november közepén el is kezdtem gyártania képet, amikor megakadtam. Ezt követően kicsit felhagytam vele, mondván, hogy  még van elég időm végezni vele. November vége felé meghirdették a versenyt, megláttuk a nyereményeket és elhatároztam hogy nekem kell egy Razer egér, mivel az enyém már úgyis szanaszét van zilálva (rajtam kívül álló okok miatt persze).  🙂
Eljött a december, hát gondoltam megint előveszem a frissen félbehagyott művemet, de hát sajnos megint csak nem jutottam tovább, mint előtte. A beküldési határidő December 31. 12:00. Úgy gondoltam van még időm…
Hát tegnap (december 30. 17:22) be is küldtem a drága GW-s csapatnak a befejezett művet. Viszont az eredeti tervem eléggé megváltozott, amikor is tegnap előtt egy szőrnyű véletlen baleset folytán a fülesem is eltörött, és össze kellett ragasztani szóval most nem állítható (legalább csak én tudom felhúzni 😛 ) szóval most egy Razer headsetre is kapható lennék. 1 szó mint 100, megcsináltuk, beküldtük, most pedig január 15.-ig tűkön ülve várunk az eredményhirdetésre.

Hajrá Magyarország, hajrá én!
És kérem az ajándékokat!!

u.i.: Nem nyertem egy petákot sem!

~ Szerző: andie - 2010. december 31. péntek.

Egy hozzászólás to “A nagy 2010-es Guild Wars Wintersday rajz verseny”

  1. Jó lett nálam Numero Uno van egy egerem amit nem használok odaadhatom. Csak nehéz kivitelezni 😛

Vélemény, hozzászólás?

 
