Mostanában..


Eszembe jutott..na nem a balta, sokak bánatára.. hanem, hogy de régen írtam ide, pedig történt egy-két megemlítésre méltó dolog, bár lehet mások inkább titkolnák..

Első dolog, hogy eltöltöttem a drága Elcoteqben életem első munkanapját, mégpedig nokia részelegen forrasztós gyakornokként. Hát emberek.. nem ajánlom senkinek, jól elszórakoztam 10től fél6ig, igaz, hogy kb egyik kellékem sem működött rendeltetés szerűen, amit egyenként ki is cserélt nekem a drága oktató néni az utolsó félórában, de én akkor is balf@szkodtam tovább, mondták is hogy ez nem az én szakterületem. Nah hát gyakorlatilag ez volt az első és az utolsó ott töltött munkanapom. Ami nem megy, ne erőltetsd. Szóval, ha valaki tud Pécsen valami állás lehetőséget, az nyugodtan megírhatja, minden ajánlatot örömmel fogadok.

Második.. Végre találkoztam személyesen az általam ismert, egyik leggyagyásabb, de legaranyosabb emberrel.. Husikáám..:D Hát mit is mondjak.. nem csalódtam benne, bár hitegette állandóan, hogy majd ha lejön így iszunk úgy iszunk.. (nah nem mintha engem könnyű lenne erre rávenni..de majd őő..) Hát ő volt az, aki a legjobban húzta a száját.. 😛  Egyetlen hibája, hogy lehetetlen mellette gépezni, mert vagy picassot játszik és én vagyok a vászon, vagy pedig fodrászt(bár ez utóbbi nem zavar) Mindez ellenére örülök, hogy itt volt, és 3 napig röhögtetett.. szóval köszi ezt a jó 3 napot! 😉

Harmadik esemény, ami mostanában történt.. Elmentem moziba. Úgy kb 5 év után először, elhatároztam, hogy most van az a film, amire kidobom én a pénzt, ráadásul 3D-ben. Na mi más lehetett ez a film, ha nem a… *dobpergés*…  Step Up 3D (??? ugyanmáár.. tánci tánci 3D-ben ?? Szeretjük de nem ennyire) Naná, hogy a közönség kedvenc Kaptár – Túlvilág 3D. Mégis mit gondoltatok, mi más?? Nagyon pörgős kis film lett, gyönyörű esős jelenetekkel, kezdve az elején, bár kicsit kiszámítható néhol, hogy mi fog éppen történni. 1-2 3D hatást ezért eltaláltak, de volt pár olyan, ahol szerény véleményem szerint felesleges volt, és rengeteg olyan része volt a filmnek, amit pedig illett volna megcsinálni 3Dben. A sztori nekem tetszett, bár néha azért voltak kis eltérések, meg kis lopkodások ilyen-olyan féle játékból/filmből, de én éleveztem. Személy szerint nekem megérte azt az 1600 Ft-t..bár a 3D beharangozótól többet vártam volna, de azt a plusz 300 Ft-t nem sajnálom rá így utólag sem. Egy szó, mint száz élvezhető kis pörgős film, ajánlom mindenkinek.
És köszönöm Zsozso bácsinak, hogy eljött velem, és üzenem b0obitának, hogy kapja be, amiért nem ért rá.. 😛 😀

Nah hát ennyi történt velem mostanság, meg még egy-két dolog, de az azért ennyire nem publikus, vagy csak épp zaklatnak msn-en 500-an és nincs időm leírni, de ha eszembe jut még valami, ígérem feljegyzem.
Off!

~ Szerző: andie - 2010. szeptember 29. szerda.

2 hozzászólás to “Mostanában..”

  1. Át adod neki ? 😀

  2. ok

Vélemény, hozzászólás?

 
