Banzai, de nem Bonanza :P


2 nap készülődés, sütés, takarítás után, végre eljött a Szombat délután, amikor is elkezdtek özönleni a népek szám szerint 3-an, nah de estére még azért befutott még 3 emberke.  Kicsit lapos volt a hangulat, de biztos fogytam pár dekát a sok ide-oda rohangálásban, de hát én voltam az ünnepelt, rohangáljon csak.. 🙂 

A bejegyzés címére kitérve, voltak egyéni kívánságok, miszerint tegyek be Bonanzát, nah most nehéz olyat varázsolni, amim nincsen, hát jó, akkor tegyünk Ákost, amivel szintén ugyanaz a helyzet 🙂 nembaj, leszedtünk 2-t aminél néha ment a replay.

Délutánra kitaláltam, hogy hurkapálcikákra fel nyársalunk szalonnába tekert virsliket, és kint meg grillezzük. Igen ám, csak történt egy kis malőr, mivel ilyen házilag összetákolt grill volt,  és kicsit alacsonyan volt a rács, ennek örömére,  a hurkapálcák úgy gondolták nincs elég meleg, és begyulladtak.. nagyjából az összes elégett.. Mire fater kihalászta az ilyen grill szettet, csipeszt stb,  a virslik 50%-a kicsit jobban megsült a kelleténél, de mindezek ellenére, finom volt, és el is fogyott.

Aztán Folytatódhatott a jól megszokott ivászat, persze Andika csak mértékkel, bár az első hubertus kicsit megnyomott, de minél többet ittam (nem olyan sokat) annál jobban józanított.

Aztán késő este jöhetett a vacsi, ami rakott krumpli volt, (nem tepsis krumpli) mindenkinek nagyon ízlett, ahhoz képest, hogy fater először csinált, szóval sikert aratott, ha már a virslikkel szó szerint beégtünk.
Vacsi után felballagtunk Falu napra, volt zene, pia, 3/4 hirdi lakosság, kerestünk üres padokat, hát találtunk is, letelepedtünk.
Első szám, 3lány megy táncolni, fiúk maradnak az asztalnál.. telt az idő, tánccal, dumával, meg anélkül, Egyszer csak a kis csapat mondja, hogy menjek a színpad elé, meglepetés, hát nagy nehezen oda menjek (csak mert már előre féltem) Összegyűltünk, és meghallgattunk egy Neoton slágert (kaptam egy fülest, miszerint ezt nagyon benéztem, sebaj, nekem akkor is ez marad :-D) énekeltek, én persze nem, mert a refrént sem tudtam megjegyezni, még a címét sem, ismerni ismertem, nah de hát az édes kevés volt.
“Neoton” – nak vége, jön egy Bejelentés a zenekartól, hogy Különleges kérést kaptak, miszerint köztünk van Andi, aki ma ünnepli a születésnapját.. Nah jött is a születésnapos sláger, nagy meglepetésemre, annak azért tudtam a refrénjét, de inkább nem énekeltem magamnak, hagytam had tegyék azt mások 😛 És nagyon szépen köszi ezt a kellemes meglepetést.. 😛 hozzá teszem, nem, nem sírtam el magam, és majdnem sem.. 😛

Pár táncika, sör után elindultunk hazafelé.. Mindenkin pulcsi, kabát, Reán meg egy póló, nem is lett volna semmi gáz, mert nem fáztam, csak amikor elkezdett esni az eső.. Nah akkor mondtam, hogy bárcsak hallgattam volna a többiekre, amikor tépték a szájukat, hogy húzzak fel valamit.
Mindegy, hazaértünk, nem áztunk szarrá, nem fáztam meg, legalábbis betegebb nem lettem, mint eddig voltam. Hazatérés után jöhetett az est fénypontja a Dobostorta, nem, nem pattantam ki belőle fél meztelenül, és más lányok sem, vagy fiúk. Egyszerű kis torta, 18 ezüst színű gyertyával körberakva, villany leo, Andika gyertyát elfúj, persze közbe lottó 5-sre gondolva. Kattognak a vakuk, egy két madár elrepül, jön a torta szeletelés…
Na hát az egy külön szám volt, ahogy Tomi mondta… Youtube dobogós.. Életemben nem szeleteltem fel tortát, pláne, úgy hogy ennyien azt lesik mit bénázok már megint.. Nagy nehezen, de szép, álló szeleteket sikerült a tányérokra biggyesztenem..

ezek után még egy kis duma, aztán fele csapat el soézott. így maradtunk 4-en. Folytatódott az éjszaka beszélgetéssel, meg mértékes ivászattal, robot táncokkal stbstb..
Fél 4 körül el csapattunk aludni… Egészen reggel negyed 10ig, amikor Nagyzsolti elvtársunk mindenkit elkezdett keltegetni, mert hogy unatkozik… nem is kell mondanom, mindenki azonnal elküldte a francba, persze én meg Wolf felkeltünk, tivi barátunk még délig húzta a lóbőrt, bár nem csodálom, aki így benyomott.. .

A Reggeli szendvics csinálás, megint csak úgy telt el, ahogy a torta szeletelés, csak ezúttal kicsit elvonultam, hogy ne csináljak jó hangulatot a többieknek.
Megkajáltunk, beszélgettünk még egy kicsit, Szereztem magamnak egy tekerős gyűrűt, amit sikerült 1órára rá el is hagynom…  aztán szép lassan mindenki fényt kapott (hogy egyik kedves barátom szavaival éljek, azaz copyright BigZsozso).

Ezzel véget is ért, az én nagy napom és most kezdődik a rémálom.. a mosogatás.. maradt egy két bor/sör/rövid, úgyhogy lehet jó kedvűen állok majd neki. El is köszönök, mert lehet hogy már csak egy rehab után fogok ide pötyögni. Jó estét, Jó szurkolást (ahogy az ágyban, úgy a földön is)!


Reklámok

~ Szerző: andie - 2010. szeptember 5. vasárnap.

Vélemény, hozzászólás?

 
