Nyári kiruccanás


Nyár van, szenvedek a szobában… így szól a nagysikerű Neoton Familia sláger. Nah hát én viszont tényleg szendevek a szobában. Jó családi szokásunkhoz híven idén sem megyünk nyaralni faterral. Bár 1 röpke hétre azért kimozdultam a szülői házból, és neki indultam, túl a Dunán egészen a messzi messzi Bakony lábáig a Balatontól 30km-re fekvő városkába. VP-re. Aki kiváncsi, hogy hova az anyámba?? az majd szépen utánanéz hehehe..

Nya szóval e kellemes kis 1 hetes kiruccanás alatt, nem sok mindent csináltam, viszont utolso napomon elvittek túrázni a hegyekbe(nekem hegy, másnak emelkedő) több sem kellett.. andika már be is vágta a durcit első 20 percnél, mely egyben az első magasabb emelkedő is volt. Én mondom, a természet és én ősi ellenségek vagyunk..
persze azért nemmondom, hogy utána nem engeszteltek ki, nadehátazért na, az az 5km mégiscsak 10km..

Végül 1 hét és 1 nap után haza értem… hisz mindenhol jó de legjobb otthon, és ez így kb az első napig nálam is így volt. Azóta viszont megint mehetnékem van de ez megint csak a saját szoc. problémám. Hazaértem, betoppantam, naná hogy az első utam a hűtőhöz vezetett… (kivételesen nem kajáért) találtam is benne sok finomságot, enni, inni.. hát rá is húztam(persze csak scwepps narancsra, mer a fanta már nem divat…) aztán megyek a szobámba, hát mit látok???? Valaki kitakarított, csilli-villi minden. Ki is élveztem, többször kell elmennem otthonról.. 😛  Naná, hogy azóta megint rendetlenség van..

Szóval első hoszabb nyári kalandom beszámolója is megvolt (persze csak mértékkel, és ami publikus… ) és mint minden bejegyzést ebbe a kategóriában, Lexynek és kizárólag erős idegzetűeknek ajánlom.
Bye-Bye…

Reklámok

~ Szerző: andie - 2010. július 23. péntek.

2 hozzászólás to “Nyári kiruccanás”

  1. Más is nézi:P nem kicsik azok, csak megint elfelejtetted felvenni a kukkeredet… 😛

  2. Ideis irok, mert rajtam kivűl csak te nézed a blogot, szal túl kicsit a betűk alig lehet elolvasni 😀 nagyobb betű rulez!!!

Vélemény, hozzászólás?

 
