Mások véleménye..


Na szóval, gondoltam, hogy összegyűjtöm és közzéteszem nektek, a szerintem legfantáziadúsabb és legfrappánsabb véleményt, amit rólam írtak azok a hülyék, akiket a barátaimnak hívok, de mind utálnak, na de azért akadt egy két igen jó, úgyhogy olvasgassátok csak a fényezésem.. 😛
Sajna ízig-vérig negatív véleményt nem mert senki mondani… :S

bOo véleménye:
Leszögezném teljesen önszántamból irok, senki nem kényszerített, nem piszkált kétnapon keresztül azzal hogy irjak ide valami vackot 😛 hát..öö..izé.. Találkoztunk párszor. Ettalikon [billiárdoztunk,csocsoztunk de elég lámi szegényke:P] standup-on [amit én fizettem 😀 de megérte, kiröhögtük fél tűdőnket. hja és ajándékot is kaptam..bibibi], filmet is néztünk közösen [közösen=én néztem ő aludt mer látta vagy 5ször], aludtunk is együtt [különágyba, sajnos…:] Sokat ETztünk [Ő csak spectelt végig mer noobkocka:P] Napokat, éjjelek beszélgettünk, ökörködtünk msnen. Aranyos, szeleburdi kiscsaj. Kicsit elvan szállva magától:P, de hát ő ilyen[fiatalság bolondság…]hja meg néha elég “fasz” tud lenni 😀 Hiányozni fog ha elmegy.[Jajj! adjon vki egy pzs-t.. szüpp-szüpp] Ő, szívem kúglófjának egyetlen szem mazsolája. 🙂 ❤ M. HJA ÉS TARTOZIK NEKEM 3 LITER JÉGKRÉMMEL!! Most mek vacsizni mer éhes vok 😀

sNx véleménye:
egy tök ari, kedves csajról van szó, akinek már néha vannak killjei is és talán 1/10es statnál is tud jobbat … szóval fejlődőképes, ami mindenképpen JÓ tulajdonság :-))) és emellett “országos cimbi” (jó messzi :))), szóval senkinek sincs joga bántani … köhömm :)))) SnX

Barbie véleménye:
Anyuci!!:D:D Nagyon jófej,szeretem nagyon.El lehet vele beszélgetni,érti a poénokat,veszi a lapot 😀 Jó zenéket,filmeket szeret szóval mindenféle szépség jóság…:D ❤ ❤ ❤

Husi véleménye:
legbolondabb cicus akit ismerek deh azé igen nagy arc:) néha kicsit nyávogos de néha igen harcias tud lenni 😀 de azé szeressük 😛 :-)ömácsak ien 😛

Reklámok

~ Szerző: andie - 2010. április 25. vasárnap.

2 hozzászólás to “Mások véleménye..”

  1. De Lexy(Blue Moon) olvassa néha napján 😀

  2. Én sose írtam ilyet, nem tom honnan szedted. Demivel úgyse olvassa senki nemis érdekel 😀 és az már vagy sok liter jégkrém nemcsak 3 mer az kevés, hanem sok.

Vélemény, hozzászólás?

 
