Így menjen el az ember…


Életemben egyik ritka alkalom volt az utóbbi pár nap, amikor isúgy gondoltam, hogy ideje egy kicsit elvándorolni a családi fészekből, és hát több sem kellett egy csalogató szónál én már szárnyra is kaptam. Persze az én drága apukámnak már izzottak az újjai, hogy ideférhet a géphez… Mire haza tértem boldogan mesélte, hogy milyen gyors lett, meg hogy hogy megcsinálta, ami szép és jó lett volna, ha nem az összes vinyó formázásával érte volna el. Persze rengeteg adatot ki mentett, jó szokásunk szerint kellett vagy 30 DVD, bár sikerült neki azért pár tíz gigányi nehezen összekapart múvit és muzsikát és egy teljes Pingvint kiköltöztetnie.  De nem haragszom, mert tényleg gyorsabb lett, igaz, hogy napi 5x fagy le de az már a gép hibája, mert foscsi, sz*rcsi.

Reklámok

~ Szerző: andie - 2010. április 25. vasárnap.

Vélemény, hozzászólás?

 
