Bizbasz-Esti felbuzDulás


Nahát most készülök megszegni a jó szokásom, miszerint senkit nem untatok, az uncsi életemmel, de mivel itt sipákoltak nekem hogy írjak már ide valami vackot, és mivel ilyen jó szívem van, egye b@ssza. Úgyhogy csak kemény idegzetűek olvassák az alábbi sorokat, vagy elenkező esetben kérjen kezelőorvosától egy doboz nyugtatót. Igazság szerint nem szoktam én ilyen korán aludni, de mivel holnap korán kelek(8kor.. egyeseknek ez megváltás… ) ezért sajna ma már éjfélkor meg kell válniuk tőlem az éjjeli hancurkodós társaimnak… de rosz lesz nekik..én már csak tudom, hisz mióta nem vagyok skizofrén, hiányzom magamnak.. de hát csak kibírják valahogy. Na a medve már köpött, éjfélt rikácsol a kakukk, egy szó, mint mondat Andika nyugovóra tér kész, pont.

u.i.: Ezt a cikket az én kedvenc “Kutymacs”(isten tudja mi az) rajongómnak ajánlom.

Reklámok

~ Szerző: andie - 2010. április 16. péntek.

Vélemény, hozzászólás?

 
