From Paris with Love


Amerikai premier: 2010. február 5

Sok embertől hallottam már, hogy nagyon odavág ez a film, ilyen jó olyan jó,
de nem foglalkoztam vele amint megláttam John Travolta nevét.
Nem tudom ki hogy van vele
de engem kifejezetten irritál a srác és
akkor még őt teszik bele egy akció dús, pörgős csittcsattdirrdur filmbe

ráadásul egy kemény ügynök szerepében.. na gondoltam mi lesz ebből..
Végül is meggyőztek, hogy nézzem meg
és azt kell mondanom,
hogy iszonyat jó film lett..

Csakúgy mint a rendező korábbi akció filmje amit Taken (Elrabolva)-re kereszteltek el.

Johny fiú igazán ki tett magáért, egy brutál állat lett, nem lehet mást mondani.
A film 15. percénél már azért elgondolkoztam, hogy “vajon jó filmet nézek én??”
és aztán jött JT és az események felpörögtek , volt itt minden ami szemnek és fülnek
ingere, jó bunyó, lövöldözés sznaszéjjel, autók taccsra vágása, robbantgatások.
Na nem is mondok róla többet inkább adok nektek egy trailert 😛


~ Szerző: andie - 2010. március 4. csütörtök.

Vélemény, hozzászólás?

 
